Tanzania - Reisverslagen van Shanah Geyskens - WaarBenJij.nu Tanzania - Reisverslagen van Shanah Geyskens - WaarBenJij.nu

Tanzania

Op 28 februari vertrek ik op buitenlandse stage naar Tanzania. Heel spannend allemaal! Die stage zal ik lopen ik een lokaal gezondheidscentrum in Arusha: Ngarenaro Health Centre. Dit gezondheidscentrum ligt in het centrum van Arusha, telt 18 bedden en bestaat al zo'n 40 jaar!

Ik ga stage lopen als vroedvrouw en taken vervullen als opvolging van de zwangerschap, arbeid en bevalling en de periode erna, bevallingen doen en helpen met de verzorging.

Dit zal een hele nieuwe ervaring zijn voor mij! Ik kijk er enorm naar uit en via deze blog kan ik jullie op de hoogte houden van mijn avontuur!

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2014

Safari

25 April 2014

The end

21 April 2014

Full of happiness

12 April 2014

Moshi

04 April 2014

40, en verder!
Shanah

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8091

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 12 Mei 2014

Tanzania

Landen bezocht: